День ангела, свята, народні прикмети 25 квітня

25 Квітня 2019, 08:00
1287

Доброго ранку, дорогі читачі!

Сьогодні четвер, 25 квітня.

Іноді на одинці зі собою варто залишатися хоча б тому, щоб почути власні думки, інтуїцію, серце... Прислухайтеся до свого серця і чиніть по-совісті. Тоді життя буде прекрасним!

25 квітня День ангела святкують: Акакій, Анфіса (Анфуси), Афанасія, Василь, Геронтій, Давид, Дим, Зенон, Іван, Ісаакій, Матвій, Міна, Сергій.
Нині Міжнародний день ДНК.  Свято встановлено на честь виходу 25 квітня 1953 року британського журналу «Nature», в якому була опублікована невелика стаття вчених з Кембриджу англійця Френсіса Кріка та американця Джеймса Уотсона під назвою «Молекулярна структура нуклеїнових кислот» та відкриттю подвійної спіралі ДНК.

У православній церкві 25 квітня вшановується пам'ять святого Василя Сповідника, якого в народі прозвали в народі парильників через погоду, оскільки, як говорили, сонце ширяє в цей день. Взагалі ж, Василя проживав у VIII столітті і був відомий як єпископ міста Парії. Віруючі часто до нього приходили і називали Василя справжнім «пастирем Христового стада». У той час, коли в суспільстві панувала іконоборча діяльність, Василь заступався за послідовників Христової віри, а також захищав ікони, хоча за наказом їх потрібно було знищити. Через це він зазнав велику кількість мук і гонінь, зазнав злидні і голод. 25 квітня Святому Василю моляться для позбавлення від хвороб, а також для додання сил і мужності.

Народні прикмети на 25 квітня

1. Якщо йде дощ, то в перші дні травня буде також дощитиме
  2. Теплий день 25 квітня - рік буде врожайним. Це ж говорили, якщо сонце дуже пригрівало
  3. Снігу 25 квітня більше немає - зима більше не повернеться, і заморозки не буде
  4. Верба зацвіла - вірна прикмета до того, що скоро буде потепління
  5. Сонячний день і холодний ранок - літо буде посушливим і неврожайним
  6. Вода розливається вже вдруге, причому, набагато більше, ніж в першому - прикмета того, що пізній посів вродить добре
  7. Іва 25 квітня розпушилася - зими кінець, і попереду тільки весняні дні
  8. Практично не видно чібісов - справжнє повінь почнеться тільки в найближчі дні.

Цей день в історії:

• 4241 до н.е. — в Стародавньому Єгипті почали використовувати календар з роком в 365 днів
  • 1433 — звенигородський князь Юрій Дмитрович розбив військо свого небожа князя московського Василя II і заняв московський престол
  • 1507 — німецький картограф і географ Мартін Вальдземюллер назвав новий, недавно відкритий континент Америкою на честь Амеріго Веспуччі, дослідника Нового Світу; — Вальдземюллер надрукував тисячу примірників карт світу з назвою «Америка» поверх нового континенту
  • 1547 — найбільшою пожежею спалена Москва
  • 1741 — коронація імператриці Єлизавети I, яка, на відміну від попередників, сама надягла на себе порфіру і корону
  • 1783 — в Анноні (Франція) запущено першу повітряну кулю з вантажем, який дорівнював вазі дорослої людини
  • 1826 — у Великій Британії запатентований перший автомобіль із двигуном внутрішнього згоряння
  • 1925 — відбувся дебют першої машини Алфієро Мазератті — «Тіро 26», за кермом якої сидів сам конструктор. Він виграв змагання в Тарго-Флоріо (Італія)
  • 1964 — в білоруському колгоспі корова народила сім телят (світовий рекорд)
  • 1974 — перемога «Революції гвоздик», в результаті якої було повалено диктаторський режим в Португалії
  • 1976 — перші єдині вибори у В'єтнамі.
  • 1980 — Boeing 727 британської авіакомпанії «Dan Air Services» зі 146-ма пасажирами на борту розбився під час заходу на посадку в поганих метеоумовах біля аеропорту Тенеріфе (Канарські острови). Всі пасажири і члени екіпажу загинули
  • 1981 — понад 100 працівників отримали значні дози радіаційного опромінення під час аварії ядерного реактору на атомній електростанції Цуруга в Японії
  • 1990 — екіпаж космічного човника «Discovery», що стартував напередодні з мису Канаверал (Флорида), вивів на орбіту космічний телескоп Хаббл, давно очікувану космічну обсерваторію
  • 1994 — указом Президента України було створено Національну раду з питань телебачення і радіомовлення
  • 1997 — через помилку програмістів у Флориді, світова мережа Інтернет зазнала найбільшого збою в істосторії
  • 2005 — 107 осіб загинуло в залізничній аварії в Амагасакі, Японія.
Коментар